Utan varmvatten!

Idag blir sista träningen på ot under några dagar framöver. Ikväll 21:00 stängs nämligen varmvattnet av hos oss och det sätts på igen 6:00 på onsdag. Så ett träningspass idag sen vila fram till onsdag. Under tiden får jag hitta på annat att roa mig med. Duscha får jag göra på jobbet!

Nu har jag varit en vecka utan godis och annat slisk, vilket är toppen med tanke på att jag annars äter någonting sånt varje dag... Passar på att spara lite pengar också juh (=

Hmm... Vägde mig imorse. Vikten var där den var sist, så inga chokerande nyheter där, trots att jag inte vägt mig på länge och mitt småätande eskalerat på sista tiden. Så det känns bra. Även om vikten är betydligt högre än jag tycker att den borde vara. Känns ändå skönt att vara igång med träning och kost igen!

uppdatering

Dagens träning avklarad! 30 min på ot med efterföljande träning med vikter och strech.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0