Redan dag 19

Måste fundera, vad är det för dag? Semester känslan har redan infunnit sig och jag börjar tappa greppet om veckodagarna. Har släppt jobbet helt nu, tror jag. Maten börjar kännas oinspirerade. Framförallt proteindagarna. Då längtar jag bara efter nästa dag för att få äta sallad. Vit fisk är magert och mättar bra men ack så tråkigt. Kyckling är fortfarande gott. Kött, ja det har jag nog inte ätit på en vecka. Inte varit så sugen på det. Kanske blir en bit till helgen? Snart dags för handling ändå. Lax är gott men undrar om det egentligen är ok att äta? Fast det struntar jag i för det är ju så gott! Det ska jag förresten äta till middag idag. Har blivit sena middagar denna vecka. Semester tider :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0